Ups…😏

Aș vrea să îți scriu dar nu prea știu de unde să încep…😅

Am petrecut atâtea zile minunate alături de tine încât nu îmi vine să cred cât de repede au trecut, au trecut mai exact aproape 700 de zile! 😱

Mă simt cea mai norocoasă persoană din lume! Ne înțelegem reciproc mai bine decât oricine altcineva, mă simt iubită, răzgâiată, apreciată, găsesc la tine tot ce am nevoie!

Ești un om minunat, amuzant, simpatic foc, uneori nu îmi vine să cred că tu ești împreună cu mine🤗! Dacă stau mai bine să mă gândesc, având în vedere că te iubesc, mă iubești, eu fără tine nu sunt eu, cred că poți să îmi spui „cur sucit”🧐! M-am răzgândit! Te-aș cam luat de bărbat…🤫😊 Mă gândesc cum ar fii😍 … M-am înroșit toată! Nici nu mai știu ce îți scriu aici! M-am blocat! Asta este acum în capul meu! Îți dai seama cum ar fii să mă cheme ” Nagy Diana”!? Vai de mine! Mă crezi că în momentul ăsta îmi imaginez momentul și nu cred că există ceva mai frumos de atât? 🤯🤤

Am început să visez deja și m-am abătut de la subiect rău de tot!

Voiam să îți mulțumesc pentru tot ceea ce faci pentru mine și pentru simplul fapt că exiști și mă iubești!

Zace atât de multă iubire în mine… Te iubesc nebunește! Lângă tine vreau să îmi petrec restul vieții până la sfârșitul ei! 😊

Lasă un comentariu